Nowoczesny weterynarz - jak obsługiwać Klientów?

Nowoczesna firma to również nowoczesna forma kontaktu z Klientem.

Temu trendowi podlegają wszystkie firmy, usługodawcy - w tym również weterynarze.

Kiedyś zwykło się  umawiać klienta telefonicznie i informacje trzymać w zeszycie. Te czasy już dawno za nami i są już bardziej optymalne rozwiązania, dzięki którym umawianie się jest szybsze i tańsze z punktu widzenia przedsiębiorcy.

Kalendarz weterynarza online

Taką formą obecnej rejestracji klienta są wszelkie, zazwyczaj bezobsługowe, kalendarze online. Kalendarz taki od strony klienta wygląda jak prosty formularz w którym wpisuje swoje dane: imię i nazwisko, numer telefonu i zaznacza kiedy chce przyjść ze swoim pupilem - oczywiście wybiera tylko spośród dostępnych dat i godzin.

weterynarz terminarz system

Harmonogram przyjęć weterynarza - oszczędność czasu i pieniędzy

Harmonogram przyjęć online to z punktu widzenia weterynarza jest to niesamowita oszczędność czasu, pieniędzy jak i energii. Weterynarz, nawet gdy współpracuje z kolegą i koleżanką to i tak musi być sobie sterem, żaglem i okrętem.

Zazwyczaj telefony musi odbierać w trakcie wizyt lub oddzwaniać po nich, więc albo przerywa sobie pracę albo oddzwania do klienta, który "znowu" się nie dodzwonił, a czasem się jakiś telefon przeoczy.

Umawianie online do weterynarza - bardziej zadowolony Klient

Gdy Klient ma możliwość samemu wybrać sobie termin spośród dostępnych i robi to od razu, bez czekania na połączenie telefoniczne, to jest bardziej zadowolony z usługi. Większa szansa, że powróci i będzie naszym stałym Klientem.