5 sposobów na poprawę pozycjonowania SEO witryny

Czy Twoja witryna nadal zajmuje niskie pozycje w wynikach wyszukiwania? Postępuj zgodnie z pięcioma wskazówkami, aby dowiedzieć się, jak poprawić SEO, pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach.

Prawie każdy właściciel witryny chce osiągnąć jedno: wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania. Poprawiając wyniki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, firma może w konsekwencji poprawić swoją pozycję na tle konkurencji, osiągając ogólnie lepsze wyniki.

laptop z wykresem pokazującym jak poprawić ranking SEO

Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby poprawić pozycjonowanie w wyszukiwarkach:

  1. Stwórz stronę internetową z projektem przyjaznym dla wyszukiwarek
  2. Popraw jakość linków przychodzących
  3. Umieść słowa kluczowe na stronie internetowej
  4. Śledź zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google
  5. Użyj mapy witryny

1. Stwórz stronę internetową z projektem przyjaznym dla wyszukiwarek

Dobrze zaprojektowana strona internetowa musi być od początku przyjazna dla SEO. Upewnij się, że Twoja witryna jest przyjazna dla języka HTML, aby wyszukiwarki mogły łatwo pobierać ważne informacje z Twojej witryny, które pozwolą jej zajmować wysokie pozycje w rankingach wyszukiwarek. Czy Twoja pierwsza linia tekstu zaczyna się tam, gdzie powinna? Czy w kodzie HTML są jakieś niepotrzebne spacje? Jak prosta lub złożona jest struktura tabeli?

2.  Popraw jakość linków przychodzących

Linki przychodzące mogą znacznie poprawić pozycjonowanie Twojej witryny pod kątem SEO, ale aby to osiągnąć, muszą być wysokiej jakości. Linki muszą prowadzić do wysokiej jakości treści, odpowiedniej do charakteru Twojej firmy. Jeden dobry link z dobrze ugruntowanej witryny internetowej jest lepszy niż kilkanaście linków z witryn o słabym rankingu. Ponadto możesz łączyć swoje strony z innymi witrynami internetowymi, aby zwiększyć liczbę linków przychodzących, ale ponownie strony te muszą być wysokiej jakości, aby osiągnąć jakikolwiek efekt.

3. Umieść słowa kluczowe na stronie internetowej

Twoja witryna nie może osiągnąć sukcesu SEO, jeśli treść nie zawiera odpowiednich słów kluczowych. Podobnie te słowa kluczowe muszą być umieszczone poprawnie. Na przykład główne słowo kluczowe powinno znajdować się w pierwszym i ostatnim akapicie, a także w sercu tekstu i nagłówków. Na koniec wstaw słowo kluczowe w klikalne lub aktywne fragmenty tekstu linku znajdującego się na Twojej stronie.

4. Śledź zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google

Wyszukiwarki nie są statycznymi jednostkami i nieustannie zmieniają swoje zasady, aby pozostać na czele. Bądź na bieżąco z wszelkimi zmianami w wyszukiwarkach, subskrybując biuletyny lub dołączając do forów internetowych, które dotyczą tematów związanych z SEO, zagadnieniami związanymi z webmasterami i rankingiem stron internetowych.

5. Użyj mapy witryny

Jeśli chcesz zajmować wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, ważne jest, aby indeksować swoje strony, tworząc mapę witryny, która zawiera linki do wszystkich podstron w witrynie. Możesz również dołączyć system nawigacji z linkami tekstowymi, ponieważ wyszukiwarki z łatwością podążają za linkami tekstowymi.

Netwing to wyspecjalizowana agencja marketingowa oferująca wysokiej jakości projektowanie stron internetowych i usługi SEO, a także marketing cyfrowy, marketing offline i wiele innych. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę usług lub skontaktuj się z nami, aby porozmawiać z członkiem naszego zespołu o Twoich wymaganiach.

Co to jest SEO? Linki, indeksowanie, ranking, treść, architektura strony, analityka